مـــــــــــــــــــکتب خـــــــــــــــــــــــــونه

این مکتب خونه با همه ی مکتب خونه های دنیا فرق داره ! می پرسی چرا ؟ بیا تو خودت می فهمی ...

مـــــــــــــــــــکتب خـــــــــــــــــــــــــونه

این مکتب خونه با همه ی مکتب خونه های دنیا فرق داره ! می پرسی چرا ؟ بیا تو خودت می فهمی ...

من تنها نیستم ....

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

 

آنگاه که تنها شدی و در جستجوی یک تکیه گاه مطمئن هستی بر من توکل کن (نمل آیه 79)

 

آنگاه که نومیدی بر جانت پنجه افکنده و رها نمی شوی به من امیدوار باش (زمر آیه 53)

 

آنگاه که در پی تعالی وکمال هستی نیتت را پاک والهی کن (فاطر آیه 29)

 

آنگاه که سر مست زندگانی و مغرور به آن شدی به یاد قیامت باش (فاطر آیه 5)

 

آنگاه که دوست داری به آرزویت برسی به درگاهم دعا کن تا اجابت کنم (غافر آیه 60)

 

آنگاه که دوست داری کسی همواره به یادت باشد به یاد من باش(152بقره)

 

روزها فکر من این است و همه شب سخنم

 

که چرا غافل از احوال دل خویشتنم

 

از کجا آمده ام ،آمدنم بهر چه بود؟

 

مانده ام سخت عجب کز چه سبب ساخت مرا

 

یا چه بودست مراد وی از این ساختنم

 

دو سه روزی قفسی ساخته اند از بدنم

 

ای خوش آن روز که پرواز کنم تا بر دوست

 

به هوای سر کویش پرو بالی بزنم

مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک

 

به کجا می روم ، آخر ننمایی وطنم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد